COVID-19//DHL EXPRESS: Adm. direktør Terje Aarbog er ikke i tvil: – Det kommer alltid noe godt ut av kriser. Men det kan nok kanskje gå litt lenger enn til i 2021 før vi ser alle effektene.

– Hvordan oppsummerer du perioden mellom 12. mars og nå?

– Verden og også vårt selskap møter i disse dager en av de største utfordringer i moderne historie. DP DHL’s formål «Connecting People, Improving Lives» har vel aldri hvert mer viktig enn i dag. Den har naturligvis vært krevende, samtidig som vi på flere områder var forberedt. Selv vår kundeservice samt supportfunksjoner på fakturering og fortolling, som alle sitter på telefon og PC hele dagen, har kunnet yte full service fra første dag.«Full service» for oss innebærer bl.a. at minimum 90 prosent av de inngående tlf. samtaler skal besvares innen 10 sek. Operasjonelt har det gått bra, og vi opprettholder presisjonen. Riktig nok har noen få områder måttet nedgraderes grunnet innstilte flyruter, men da er presisjonen i henhold til de kravene...

LES VIDERE GRATIS: Du må logge inn med navn og e-post for å lese denne artikkelen.
Håper du finner stoffet interessant.

Mvh,
Redaksjonen

Registrer deg